Sorumluluk Sigortası

Kobilerimizin 3. Åžahıslara Karşı Sorumluluklarında Sompo Japan Güvencesi Yanınızda! 

Kobi Sorumluluk Sigortası ile tüm sorumluluk riskleriniz artık tek bir poliçede! Kobi Sorumluluk Sigortası ile kobiler sorumlulukları ile ilgili teminatların hepsini yüksek limitler ve geniÅŸ teminatlarla tek bir poliçe ile güvence altına alabiliyorlar.

Kobi Sorumluluk Sigortası Neleri Kapsar?

  • 3. Åžahıs Mali Sorumluluk
  • Yangın, Ä°nfilak-Buhar Duman-Su-Grev-Lokavt-KargaÅŸalık-Halk Hareketleri-Kötü Niyetli Hareketler ve Terör Sorumluluk
  • Çevre Sorumluluk
  • Ä°ÅŸletme Mesleki Sorumluluk
  • Ürün Sorumluluk
  • Sompo Japan 7/24 Yardım

3. Şahıs Mali Sorumluluk

  • Renovasyon ve Arızi Ä°nÅŸaat iÅŸleri
  • Reklam Panosu, Tabela ve Sinyalizasyon Araçları Ä°le Ä°lgili Sorumluluklar
  • Asansör, Monte-Charge ve Yürüyen Merdiven Ä°le Ä°lgili Sorumluluklar
  • Forklif ve Lift Sorumluluk (isteÄŸe baÄŸlı)
  • Tamir, Bakım veya Ä°ÅŸlemek Ä°çin Bırakılan Mallar
  • Toplantı, Davet, Fuar Organizasyondaki Sorumluluklar
  • Müteahhit-TaÅŸeron Sorumluluk
  • Manevi Tazminat Talepleri (isteÄŸe baÄŸlı)
  • Gıda Zehirlenmeleri Teminatı

sorumluluklarını kapsamaktadır.

Yangın, Ä°nfilak-Buhar Duman-Su-Grev-Lokavt-KargaÅŸalık-Halk-Hareketleri-Kötü Niyetli Hareketler ve Terör Sorumluluk

Yangın, Ä°nfilak(doÄŸalgaz Ä°nfilakları dahil), buhar, duman, su, grev, lokavt, kargaÅŸalık, halk hareketleri, kötü niyetli hareketler ve terör sonucu üçüncü ÅŸahısların uÄŸrayabileceÄŸi bedeni ve manevi zararlar (poliçede var ise) sigortalının hukuki sorumluluÄŸunun olduÄŸu haller teminat altına alınmaktadır.

Çevre Sorumluluk

Sigortalının ticari faaliyetleri esnasında meydana gelebilecek bir kaza sonucunda ortaya çıkacak olan ani ve beklenmedik kirlenme sonucunda;

  • Üçüncü kiÅŸilerin vefat etmesi, yaralanması, saÄŸlığının bozulması
  • Üçüncü kiÅŸilere ait mallarda maddi zarar meydana gelmesi

durumunda ileri sürülebilecek tazminat talepleri sonuçlarına karşı güvence altına almaktadır.

Ä°ÅŸletme Mesleki Sorumluluk

Sigortalının mesleki faaliyetleri esnasında oluşan bir hata ya da ihmal neticesinde;

  • Üçüncü kiÅŸilerin vefat etmesi, yaralanması, saÄŸlığının bozulması
  • Üçüncü kiÅŸilere ait mallarda maddi zarar meydana gelmesi
  • Çalışanların MüÅŸteri EÅŸyalarına VereceÄŸi Zararlar
  • 3. Åžahıs Adreslerinde Yapılan Montaj-Tamir ve Bakım
  • Vale Parking ve Otopark Sorumluluk

durumunda ileri sürülebilecek tazminat talepleri sonuçlarına karşı güvence altına almaktadır.

Ürün Sorumluluk

Ä°ÅŸletmenin ürettiÄŸi, sattığı, tedarik, tesis ve monte ettiÄŸi, onardığı ticari mal ya da üründen dolayı meydana gelebilecek bir olay sonucunda;

  • Üçüncü kiÅŸilerin vefat etmesi, yaralanması, saÄŸlığının bozulması
  • Üçüncü kiÅŸilere ait mallarda maddi zarar meydana gelmesi

durumunda ileri sürülebilecek tazminat talepleri sonuçlarına karşı güvence altına almaktadır.

7/24 Yardım Ve Danışmanlık Hizmeti

  • Hukuki Yardım Bilgi Hattı
  • Mali MüÅŸavir Bilgi Hattı
  • Tıbbi Yardım Bilgi Hattı
  • Ä°ÅŸveren Bilgi Hattı
  • Kongre Fuar Bilgi Hattı
  • Ä°ÅŸyeri EÄŸitimleri Danışmanlığı
  • Concierge Hizmetleri
  • Bilgi Hattı
  • Araç Muayene Ä°ÅŸlemlerinin Organize Edilmesi

Kobi Sorumluluk Sigortası Avantajları;

  • Kobilerin özellikle 3. ÅŸahıslara ait sorumluluk riskleri teminat altına alınabilmektedir.
  • Tek bir poliçe ile birbirinden farklı ve özel sorumluluk teminatları ile tam güvence saÄŸlanabilmektedir.
  • Farklı ödeme alternatifleri arasından istenilen ödeme seçeneÄŸi seçilebilecektir.
  • Araç trafik muayene iÅŸlemlerinin organize edilmesinden hukuki yardım bilgi hattına, seyahat servisinden vize ve konsolosluk hizmetlerine çok geniÅŸ asistans hizmetleri avantajı sunulmaktadır.

Araç Trafik Muayene Ä°ÅŸlemleri hizmeti nasıl ve hangi ÅŸartlarda kullanılabiliyor olacak ?

Araç Trafik Muayene Organizasyon; sadece binek ve hususi kullanım tarzlı hafif ticari araçlar için ve Ä°stanbul, Ankara, Ä°zmir, Bursa, Antalya, Adana il sınırları içerisinde geçerlidir.

Araç Muayene hizmetine iliÅŸkin arayan Kobi müÅŸterileri için verilecek hizmet akışı aÅŸağıdaki gibidir;

Sigortalı çaÄŸrı merkezini arayarak talebini bildirir.

  • Sigortalıya en yakın muayene istasyonu bilgileri verilir. Muayeneye giderken bulunması gereken evraklar hatırlatılır: Ruhsat, vergi temiz kağıdı, trafik poliçesi, LPG’li araçlar için son 1 ay içinde yapılmış olan "gaz sızdırmaz" raporu, tadilatlı araçlarda yapılan tadilatın ruhsata iÅŸlenmiÅŸ durumdaki ÅŸekli, aracı muayeneye araç sahibinden farklı bir kiÅŸi götürecek ise onaylı vekaletname gerektiÄŸi bilgisi verilir. (Tüv - Türk ' ün yeni iÅŸleyiÅŸine göre, araç sahibi dışında bir kimse aracı muayeneye götürdüÄŸü takdirde noterden onaylı vekaletname ile birlikte araç, aracı teslim almaya gelen hizmet birimi yetkilisine teslim edilir.
  • Aracın muayeneden geçmesi için gerekli olan teçhizatlar hatırlatılır (reflektör, yangın tüpü, ilkyardım çantası). Sigortalıda bu gereçlerden eksik olanların Assistans firması tarafından ücreti karşılığında temin edilebileceÄŸi bilgisi verilir.
  • Aracın trafik muayenesi yapılmadan önce; muayeneden geçebilmesi için gerekli olan teçhizatlarının kontrol edilmesi ile ilgili olarak, istenildiÄŸi takdirde hizmet bedeli karşılığında ön muayenesinin (check-up) yapılabileceÄŸi bilgisi verilir.
  • Hizmet birimi yetkilisi, sigortalıdan ruhsatının faksını isteyerek, gerekli olan vergi borcu kontrolünü gerçekleÅŸtirir. Aracın maliyede borcu görünüyorsa, sigortalı bilgilendirilir.
  • Aracının trafik muayenesine götürülmesini isteyen sigortalı ile hizmet birimi yetkilisi görüÅŸtürülür.
  • Hizmet birimi yetkilisi ve sigortalı arasında aracın teslim alınması ile ilgili randevu saÄŸlanır.
  • Sigortalının aracı istemiÅŸ olduÄŸu adresten ÅŸoför yada çekici vasıtasıyla teslim alınır.
  • Aracının trafik muayenede olduÄŸu süreç içerisinde, sigortalı ister ise ikame araç temin edilebileceÄŸi bilgisi verilir. (fiyat bilgisi ve hizmete iliÅŸkin masraflar ayrıca müÅŸteriye aktarılacaktır)
  • Hizmet birimi, muayene iÅŸlemleri bittikten sonra sigortalıyla irtibata geçerek, araç teslimatını gerçekleÅŸtirir.

YETKÄ°LÄ° ACENTELÄ°KLERÄ°MÄ°Z

  0(541)430-8565